DagboksAnki

Direktlänk till inlägg 4 januari 2013

Tisdagen den 9 augusti år 1977

Av Anki Nilsson - 4 januari 2013 19:38

Idag åkte min kompis Maria och jag till Huddinge sjukhus och tittade. Det var ett


nybyggt fint sjukhus och där jobba min mamma på allergologmottagningen.


Jätte fint och en massa fina konstverk att titta på. I resturangen hade de gjort ett


stort ägg som där var små kikhål i där man kunde så foster i olika stadier och en del


annat som handlade om fortplantningen. Jätte fint!


När vi kom hem där i från var jag med mina kompisar och bada i en sjö som


hette Brosjön.


Sedan på kvällen lekte vi kurragömme ute på vår gård.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki Nilsson - 4 januari 2013 20:23

Jag var med Virva hela dagen.   Jag,Virva, hennes pappa, hennes lillebror och en kompis till hennes lillebror   åkte till Stockholm idag och gick på en svamputställning. ...

Av Anki Nilsson - 4 januari 2013 20:20

Var på Unga Örnar kurs idag från kl. 10.00 - 15.30. En intressant kurs.   Ska bli så kul att jobba som ledare.   På kvällen kom min kompis Virva och sov över hos mig. ...

Av Anki Nilsson - 4 januari 2013 20:17

Gick på utbildning idag, ska börja som Unga örnar ledare.   Hade kurs från kl. 18.00 - 21.30. Intressant och kul. ...

Av Anki Nilsson - 4 januari 2013 20:11

I dag skrev jag in mig till konfirmation. Vi var ett helt gäng kompisar som   gjorde det. Vi åkte buss tillsammans till kyrkan. ...

Av Anki Nilsson - 4 januari 2013 20:08

I dag var det första riktiga arbetsdagen i skolan.   Jag hade sett en ny söt kille som jag spana på. Han hette Harry <3 och var från   Finland. Han gick på min englska. Kul! ...

Ovido - Quiz & Flashcards