DagboksAnki

Alla inlägg under november 2012

Av Anki Nilsson - 25 november 2012 20:56

Denna bloggen kommer från och med nu handla om


mitt liv utifrån mina dagböcker som jag skrivit i


nästan hela mitt liv.



När min pappa dog för över 10 år sedan så gick det


upp för mig hur mycket kunskap och historia som


gick i graven med honom. Idag skriver många


blogg och i framtiden så kommer det finnas hur 


mycket historia som helst att läsa om andra


människor.


  Idag hade jag önskat att min pappa bloggat om sitt


liv. Oj vad kul det hade varit att läsa.


Min första dagbok började jag skriva 1973 - 1975.


Det var en sådan typ av bok som man kunde låsa


med hängelås.


Men eftersom jag inte hade några syskon så fick jag


ju alltid ha mina dagböcker ifred. Ingen som


tjuvkika i dem så jag låste aldrig min dagbok.


Jag kladdad utan på den för det gjorde man, skrev


lite love och puss och sådant. Det hörde liksom till.


Mina kompisar dagböcker såg likadana ut.


 


Ovido - Quiz & Flashcards